Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie (LCK), Jednostka Samorządu Województwa Lubelskiego, zostało poddane szczegółowej ocenie przez „ukrytego gościa” i uzyskało notę 4,96/5. To świadectwo wysokiego standardu oferowanych usług oraz znakomitej jakości przestrzeni konferencyjnej. Audyt skupił się na analizie wielu aspektów działania centrum, a wnioski jednoznacznie wskazują na jego liczne atuty, które wyróżniają go na tle innych obiektów w regionie.
LCK zostało ocenione jako jedno z najlepiej wyposażonych obiektów konferencyjnych w regionie, które łączy nowoczesność, funkcjonalność i estetykę. Doceniono jego elastyczność w aranżacji przestrzeni, możliwość integracji z sąsiednim Centrum Spotkania Kultur, a także wysoką jakość obsługi i profesjonalizm zespołu. LCK jest postrzegany jako kluczowy element rozwoju branży konferencyjnej w Lublinie i regionie, a także jako przykład innowacyjnego podejścia do organizacji wydarzeń, łączącego kulturę, naukę i biznes.
Certyfikaty podzielone są na trzy poziomy w zależności od liczby punktów uzyskanych w ocenie tajemniczego gościa:
- 3 gwiazdki – wynik od 4,81 do 5,00
- 2 gwiazdki – wynik od 4,61 do 4,80
- 1 gwiazdka – wynik od 4,41 do 4,60.
LCK otrzymał 3 gwiazdki w prowadzonym plebiscycie.
– Najwyższa ocena, jaką otrzymało Lubelskie Centrum Konferencyjne, to docenienie świetnej pracy całego zespołu oraz wskazanie znakomitego funkcjonowania jednostek podległych Urzędowi Marszałkowskiemu Województwa Lubelskiego. Cieszę się, że profesjonalizm, jakim cechuje się działanie LCK, został doceniony przez najważniejszych jurorów, czyli gości odwiedzających województwo lubelskie – powiedział marszałek Jarosław Stawiarski.
Certyfikat Meetings Star Certificate
Meetings Star Certificate to dokument potwierdzający wysoką jakość hoteli, centrów kongresowych i konferencyjnych zgodny z systemem oceny i certyfikacji Meetings Star. Odwiedzający obiekt tajemniczy gość sprawdza mierzalne kryteria oceny, które są kluczowe dla zadowolenia organizatorów spotkań.
Nagroda Meetings Star Award oraz Ceryfikat Meetings Star stały się punktem odniesienia i swoistym przewodnikiem Michelin dla branży spotkań. Hotele i obiekty można zgłaszać do programu w pięciu kategoriach:
- City Meeting Hotels
- Resort Meeting Hotels
- Spa Meeting Hotels
- Boutique Meeting Hotels
- Convention Centres.
Przygotowanie certyfikacji odbywa się w oparciu o istniejące standardy i rekomendacje z obszaru turystyki biznesowej, m.in. opublikowane przez DIN (Deutsche Industrie Norm), ICCA (International Congress and Convention Association), IAPCO (International Association of Professional Congress Organisers), APEX (Accepted Practice Exchange), AIPC (International Association of Congress Centres), MPI (Meetings Professionals International) i inne stowarzyszenia zawodowe działające w obszarze przemysłu spotkań.
Matryca ocen dla Centrów Kongresowych zawiera 386 mierzalnych kryteriów.
Więcej o wynikach audytu na stronie Kongres New Europe Meetings Industry Magazine (link otwiera się w nowym oknie)